Умови доступності

/Files/images/2021-2022/1_nk/thumbnail_IMG-0296.jpg

/Files/images/2021-2022/1_nk/78424.jpg

/Files/images/2021-2022/1_nk/14430.jpg /Files/images/2021-2022/1_nk/22923.jpg /Files/images/2021-2022/1_nk/33092.jpg /Files/images/2021-2022/1_nk/3503.jpg /Files/images/2021-2022/1_nk/3921.jpg /Files/images/2021-2022/1_nk/33092.jpg

Умови доступності закладу освіти для дітей з ООП.

Засновником навчального закладу є територіальна громада м.Стрия в особі Стрийської міської ради (ст.1.4 Статуту).Управління навчальним закладом здійснюється територіальною громадою м.Стрия в особі Стрийської міської ради.

Безпосереднє керівництво навчальним закладом здійснює його директор (ст. 4.1 Статуту).

Стрийська загальноосвітня школа №5 ім. Василя Стасюка є школою І, ІІ, ІІІ ступенів.
Мовою освітнього процесу в Стрийській загальноосвітній школі І-ІІІступенів №5 ім. Василя Стасюка є українська.

Станом на 04.09.2021р. в 20 класах школи навчається 549 учнів, середня наповнюваність класів 29,5 учнів.
Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 367 від 16.04.2018р. за наказом директора на підставі особистої заяви (для неповнолітніх – заяви батьків або осіб, які їх замінюють), а також свідоцтва про народження (копії), паспорта,медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти(крім дітей, які вступають до першого класу) (ст.2.5 Статуту).

Розташування школи дозволяє маломобільним групам населення, дітям з порушенням опорно-рухового апарату заїхати на територію школи. Ширина вхідних дверей до школи та класів дозволяє рух через них МГН. Є санвузол для МГН. У школі створено ресурсну кімнату для розвитку дітей та гармонізації їхнього психоемоційного стану, яка дозволяє емоційно розвантажити дитину, зняти нервове збудження, знизити рівень агресії. Відсутні: - тактильні таблички з шрифтом Брайля; - ліфт на другий поверх. У 2021- 2022 н.р. створено 11 інклюзивних класів. Відповідно до нозологій для учнів з ООП створено команди супроводу, які розробили ІПР та індивідуальні плани відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами- лист МОН №1/9-436 від 30.08.2021 року. В інклюзивних класах працюють асистенти вчителів.

Кiлькiсть переглядiв: 243