Засідання педагогічної ради (18.04.2019)
«STEM- технології в освітньому процесі»
Стрйиська ЗШ №5 ім. В. Стасюка. «STEM- технології в освітньому процесі» - тема педради за результатами тижня інновацій. Почали з кави… А потім – зустріч з кандидатом філологічних наук Мирославою Кулієвич, яка презентувала проектну діяльність із використанням STEM, STEAM, STREAM технологій. Після цього вчителі презентували свої уроки, обговорювали їх, ділилися досвідом, а далі була групова робота «STEM-ART майстерня» на тему: «Весна». Результатом творчої співпраці стали аплікаційні колажі весни – природничої, фестивальної, поетичної, історичної, математичної, казкової. Пізнавали! Творили! Співпрацювали!
Засідань педагогічної ради (05.03.2019)
Стрийська ЗШ №5 ім. В. Стасюка. Нові підходи у проведенні засідань педагогічної ради. Творчо, креативно, змістовно розкривали тему: «Бінарні уроки – шляхи реалізації інтегрованого навчання». Родзинки своїх уроків шляхом мультимедії представляли учителі: біології та інформатики (тема «Вірус») , української літератури та музичного мистецтва (тема «Календарно-обрядові пісні»), української літератури та музичної культури ( тема «Імпресіонізм »), учитель початкових класів та англійської мови (тема «Займенники») , української мови та фізичної культури (тема «Дієслово») , математики та української мови ( тема «Без граматики нема математики»). А далі був ефект зворотнього зв’язку «Що я дізнався?», чорні скриньки із прихованою темою завдань (яблуко, вода, хліб) для роботи у групах і презентація імпровізованого інтегрованого уроку. Ну і на завершення – рефлексія на тему: «Кава моєї мрії», як продовження теми педради, інтегрування інгредієнтів з творчим представленням, окремої уваги заслуговують кавові передбачення, які у поєднанні з кавою стали актуальним релаксом. Було комфортно, смачно і затишно.
Засідань педагогічної ради (06.11.2018)
«Світ змінюється у 4 рази швидше, ніж школа», - саме ці слова стали епіграфом до педагогічної ради СЗШ №5 ім. В. Стасюка на тему: «Критичне мислення. Для чого воно потрібне?». Робили виклик самі собі, шукали новаторські шляхи, досліджували різноманітність основної частини, рефлексували та ділились досвідом. А на закінчення презентували роботу в групах «Дизайн мислення», результатом якого були: творчість, натхнення та позитивні емоції.